26 травня 2019 року учні нашої школи взяли участь у Всеукраїнській дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі “Сокіл” (“Джура”), яка є системною формою національно-патріотичного виховання дітей та молоді, важливим засобом громадянської освіти, формування національно-патріотичної свідомості відповідно до ціннісних орієнтирів та індикаторів ефективності Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді. Вона проводиться з метою виховання громадян-патріотів, захисників державної незалежності та територіальної цілісності України як високоморальних особистостей, які плекають українські традиції, духовні цінності, володіють відповідними знаннями, вміннями та навичками, здатні реалізувати свій потенціал в умовах сучасного суспільства.
Основні завдання Гри:
1) виховання дітей та молоді в дусі відданості принципам державної незалежності і соборності Україні та українському народу через плекання національних військово-патріотичних історичних традицій та створення умов для дієвого плекання українських суспільно-державницьких цінностей: національної самосвідомості, ідентичності, самобутності, волі, соборності та гідності Українського народу; здобуття молоддю первинних загальновійськових і спеціальних компетентностей, необхідних для відстоювання державної незалежності та територіальної цілісності України, захисту державного кордону, підтримання безпеки та правопорядку в країні;
2) організація змістовного дозвілля; запровадження найкращих практик
та методик самовиховання як однієї з ключових форм самоврядування молоді;
3) активізація процесу формування та закріплення навичок активного громадянства, основ самоврядування в учнівських та студентських колективах;
4) популяризація серед учнівської та студентської молоді здорового способу життя, активного відпочинку та життя в природі; розвиток навичок мандрівництва (туризму), орієнтування та таборування;
5) зміцнення міжрегіональних зв’язків та дружби дітей та молоді, навичок успішної взаємодії з однолітками з інших регіонів України, молоддю діаспори (закордонних українців);
6) заохочення дітей та молоді до вивчення історії боротьби за державну незалежність та територіальну цілісність України, формування шанобливого ставлення до жертв комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні через дослідження архівів тощо;
7) забезпечення прозорості та створення позитивного іміджу процесу національно-патріотичного виховання в осередках самовиховання дітей та молоді Гри через інформування про їх діяльність в засобах масової інформації та в Інтернеті, через освітні веб-сайти та на сторінках у соціальних мережах;
8) сприяння поширенню застосування дітьми та молоддю української мови, проводячи нею всі заходи включно з міжособистісним спілкуванням учасників у межах Гри.
Від нашого навчального закладу у Грі взяли участь три команди: збірна команда 8-их класів “Побратим” (наставники Миронюк Г.М., Васілевська Г. Г., Воскресенська Л. А., Придатко Т. І.), команда Олександра Капіноса (учні 10-Б та 9-А класів, наставник Хлєбас І. О.) та команда “Нескорені” (учні 10-А класу, наставник Нагорна О.В.). Пройшовши усі етапи змагань, учасники завершили Гру з такими результатами:
- команда “Побратим” у грі “Джура” посіла ІІ командне місце;
- команда Олександра Капіноса у грі “Сокіл” – ІІ командне місце;
- команда “Нескорені” також у грі “Сокіл” – почесне ІV командне місце.
Підготовка до Гри відбувалася під загальним керівництвом учителя початкової військової підготовки Собчука М. І.
Ми щиро вітаємо учасників та наставників команд з їхніми перемогами і бажаємо нових звершень.